#1 2008-11-15 21:54:49

Rehi

Administrator

Zarejestrowany: 2008-11-12
Posty: 53
Punktów :   

Co i jak.

Tu przybliżę wam realia świata Warhammera jak i zasady sesji.

Jak zapewne niektórzy z was wiedzą jest to ciężki, trudny i nieprzyjemny system, w którym gracz musi liczyć się z ciągłymi upokorzeniami, a i przede wszystkim mutacjami. Każdy zły występek, lub chociaż podejrzany wygląd może sprowadzić na gracza uwagę strażników miejskich, podejrzane zachowanie lub oznaki mutacji łowców czarownic. Bohater gracza musi liczyć się z zagrożeniami nie tylko płynącymi z chaosu (mutanty, zwierzoludzie, sekty), ale także ze strony ludzi(złodzieje, wrogowie) i potworów tak zwanych nie zrzeszonych (wampiry, dzikie zwierzęta). W świecie warhammera bardzo łatwo zginąć więc nie radze graczom już na początku pchać się w największe grupy przeciwników - punktów przeznaczenia jest mało, zresztą tak samo jak żywotności. Kreatywność w walce będzie nagradzana celnymi trafieniami i być może szybszym pozbyciem się przeciwnika. Co mam na myśli jeżeli mówię o kreatywności? Wykorzystywanie terenu i rzeczy wokół, różne fortele.
W kampanii I będziecie na pewno w imperium, gdzie podążycie dalej zależy od was. Punkty doświadczenia zdobywać będziecie zarówno za wykonane misje, ale co sobie bardzo cenię za dobre odgrywanie postaci. Więc jeżeli w karci postaci napiszecie, że jesteście porywczy to mają tak się zachowywać wasi bohaterowie.
Jak sobie coś jeszcze wymyśle to dopisze


Jeżeli Mistrz gry mówi, że drzewo ma 100 metrów wysokości i pień o średnicy 30 cm to tak jest.

Offline

 

#2 2008-11-16 16:42:49

xireus

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2008-11-13
Posty: 7
Punktów :   

Re: Co i jak.

wiec taaaaaak.... gdzie robimy swoje tematy? w rekrutacji czy w kampanii??

Offline

 

#3 2008-11-16 18:42:18

Rehi

Administrator

Zarejestrowany: 2008-11-12
Posty: 53
Punktów :   

Re: Co i jak.

Dżiza nie załamuj mnie Masz dział "karty postaci"


Jeżeli Mistrz gry mówi, że drzewo ma 100 metrów wysokości i pień o średnicy 30 cm to tak jest.

Offline

 

#4 2008-11-16 19:43:50

xireus

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2008-11-13
Posty: 7
Punktów :   

Re: Co i jak.

Offline

 

#5 2008-11-17 18:26:52

Rehi

Administrator

Zarejestrowany: 2008-11-12
Posty: 53
Punktów :   

Re: Co i jak.

oPIS CECH (BO PEWNIE KTOŚ ZAPYTA ):
WW - walka wręcz gdy walczysz mieczem, albo nogą od stołu
US - umiejętności strzeleckie jak łukiem albo pistoletem
K - krzepa jak coś podnosisz
Odp - odporność - jak ktoś cie chce czyms zarazić
Zr - zręczność ciezkie ewolucje
int - inteligencja  - no comment
SW - sila woli jak ktos chce zawladnąć twoim umyslem, albo przy rzucaniu czarów
Ogd - ogłada - i tu nie chodzi o wygląd tylko o przekonywanie albo w czasie rozmowy
A - ataki każdy atak to 2 akcje podczas rundy
Żyw - żywotność jak sie skonczy bedzie źle
S - siła z jaką komuś je.. kogoś uderzysz
Wt - wytrzymałość jak ktoś cie uderzy to zależy ile stracisz Żyw
Sz.- szybkość
Mag punkty magii - nc
PO - punkty obłędu tego nie zbieramy im więcej tym gorzej za każde 7 choroba psychiczna !!!
PP - punkty przeznaczenia - bardzo cenna rzecz zdobyć można tylko za najbardziej heroiczne czyny, a stracić dużo prościej wystarczy umrzeć


Jeżeli Mistrz gry mówi, że drzewo ma 100 metrów wysokości i pień o średnicy 30 cm to tak jest.

Offline

 

#6 2008-11-17 19:33:16

Rehi

Administrator

Zarejestrowany: 2008-11-12
Posty: 53
Punktów :   

Re: Co i jak.

Jeszcze informacje dotyczące waluty są
złota korona - jednostka płatnicza w imperium, a także na całym świecie każda złota moneta warta jest tyle samo i można nią płacić wszędzie tylko kto inny na niej jest i inaczej się nazywa (w bretonii jest to ecu)
Przejdźmy do rzeczy ważnych czyli kurs wymiany, gramy w imperium więc inne pieniądze nas nie interesują
Kurs wymiany:
1 złota korona (zk) = 20 srebrnych szylingów (s) = 240 miedzianych pensów (p)
1 s = 12 p

Jeszcze jeżeli chodzi o chaos, bo to dość ważna kwestia daję dużą potęgę, ale jest to najprostsza droga na stos, jeżeli zostanie wykryty. Bogowie chaosu nagradzają swoich "wiernych" mutacjami albo piętnami. Bogowie chaosu dzielą się na 4: Khorne(daje największy "pałer"do siły nie lubi slaneesha) Bóg krwi, Nurgle siewca zarazy(najwięcej do odp. i świetne rytuały), Slaanesh pan przyjemności (plusy do ogd. daje największy prestiż i znajomości), Tzeentech pan przemian, ten który zmienia drogi(daję największą potęgę magiczną ten nie lubi nurgla). Chaos różnie się rozprzestrzenia najczęściej jednak za pomocą ekwipunku ludzi związanych z chaosem, więc nie radze brać rzeczy z zabitego "chaośnika", albo zwierzoluda. Także przez spaczeń jest to zielony cholernie mutogenny pyłek, raczej rzadko spotykany. Możliwe jest także zarażenie się przez krew zwierzoczłeka.


Jeżeli Mistrz gry mówi, że drzewo ma 100 metrów wysokości i pień o średnicy 30 cm to tak jest.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.fifa09league.pun.pl www.nilfn.pun.pl www.pedagog.pun.pl www.narut0f0rum.pun.pl www.promesito.pun.pl