#1 2008-11-17 20:56:29

Andriu Walker

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-11-17
Posty: 28
Punktów :   

Drizzt

Imię i nazwisko: Drizzt Do'Urden

Profesja: Uczeń czarodzieja

Opis Profesji:Ludzie obdarzeni talentem magicznym budzą instynktowny niepokój wśród pospólstwa. Nie bez powodu. Potrafią dokonywać rzeczy, które zaprzeczają zdrowemu rozsądkowi. Jednak nie jest to dar, który łatwo kontrolować. Magiczna aura takich osób, szczególnie początkujących przyciąga demony. Aby  zapobiec nieszczęściu, czarodzieje wyszukują swoich potencjalnych następców i wysyłają ich na  naukę do jednego z ośmiu kolegiów magii. Tam młodzi uczniowie praktykują magię pod uważnym okiem mistrzów, jednocześnie zastanawiając się nad wyborem tradycji. Niektórzy z nich służą czarodziejom, którzy odkryli ich talent. Inni imają się różnych zajęć, by zarobić na czesne w akademii magii. Elfy mają wrodzone zdolności magiczne, więc nie muszą korzystać z ludzkich organizacji, zamiast tego ucząc się od elfich mistrzów magii.

Rasa: Mroczny Elf "Drow"

Wiek: 120

Płeć: M

Opis postaci: 185 cm wzrostu, fioletowe oczy, białe długie włosy.


Historia: Drizzt wychowywał się w pełnej przemocy i agresji wiosce po ziemia zwaną... Menzoberanzan. Od młodego był szkolony w sztuce miecza i magi. mając dziesięć lat, jak każdy chłopiec został oddalony do szkoły magi i miecza aż dorośnie i będzie pożyteczny w walce. Lecz drizzt nie chciał takiego życia i postanowił wyjść na powierzchnie. Po skończeniu 60 lat zaczęła się jego przygoda w innym świecie...

Umiejętności: czytanie i pisanie, język tajemny (magiczny), nauka (magia), przeszukiwanie, splatanie magii, spostrzegawczość, wykrywanie magii, znajomość języka (klasyczny, staroświatowy, eltharin), wiedza(elfy)

Zdolności:niezwykle odporny, magia prosta (tajemna), dotyk mocy, zmysł magii

Wyposażenie: kij plecak, księga wiedzy tajemnej*, 15zk

Profesje wyjściowe:skryba, uczony, wędrowny czarodziej

Cechy:
WW  US  K   Odp  Zr  Int   SW  Ogd
31    44   30  33   33   31   30   36
                         +5  +10 +15  +5

A  Żyw.  S    Wt   Sz   Mag  PO  PP
1   10     3     3    5       0     0   2
    +2                         +1
                                   1

*Księga wiedzy tajemnej:
Poblask
Wymagany poziom mocy:3
Składnik:kropla oliwy do lampy +1
Czas trwania: 1 godzina, czarodziej może przerwać czas w dowolnym momęcie
Opis: Przedmiot trzymany przez czarodzieja zaczyna świecić niczym latarnia

Niezdarność
Wymagany poziom mocy:4
Składnik:odrobina masła +1
Opis:Dowolna postać znajdująca się w odległości do 24m upuszcza trzymane przedmioty. Postać może odeprzeć czar wykonując udany test Siły woli

Odgłosy
Wymagany poziom mocy:4
Składnik:mały dzwoneczek +1
Czas trwania: 1 runda
Opis:CZarodziej wywołuje złudzenie słuchowe o dowolnym natężeniu dźwięku, od cichego szumu aż do ogłuszającego huku (nie może to być mowa)

Błędne ogniki
Wymagany poziom mocy:6
Składnik:świetlik +1
Czas trwania: 1 godzina
Opis: W odległości 100 metrów od czarodzieja pojawiają się światła dające złudzenie odległych, płonących latarni.(opis mocno skrócony)

Magiczne żądło
Wymagany poziom mocy:6
Składnik:niewielka strzałka +1
Opis:Czarodziej miota pociskiem magicznej energi (siła 3) w przeciwnika oddalonego o 16 metrów.

Uśpienie
Wymagany poziom mocy:6
Składnik:kłębek puchu +1
Czas trwania: 1k10 rund
Opis:Czarodziej dotykiem usypia dowolną postać. Ofiara może odeprzeć czar udanym testem SW. Nieudany test oznacza, że postać zasypia i traktowana jest jako bezbronna. Czar dotykowy.

Ostatnio edytowany przez Andriu Walker (2008-11-17 21:04:08)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.pomoc-psychologiczna.pun.pl www.truckonline.pun.pl www.everastots.pun.pl www.falenearth.pun.pl www.cartoonnetwork.pun.pl