Rehi - 2008-11-15 21:54:49

Tu przybliżę wam realia świata Warhammera jak i zasady sesji.

Jak zapewne niektórzy z was wiedzą jest to ciężki, trudny i nieprzyjemny system, w którym gracz musi liczyć się z ciągłymi upokorzeniami, a i przede wszystkim mutacjami. Każdy zły występek, lub chociaż podejrzany wygląd może sprowadzić na gracza uwagę strażników miejskich, podejrzane zachowanie lub oznaki mutacji łowców czarownic. Bohater gracza musi liczyć się z zagrożeniami nie tylko płynącymi z chaosu (mutanty, zwierzoludzie, sekty), ale także ze strony ludzi(złodzieje, wrogowie) i potworów tak zwanych nie zrzeszonych (wampiry, dzikie zwierzęta). W świecie warhammera bardzo łatwo zginąć więc nie radze graczom już na początku pchać się w największe grupy przeciwników - punktów przeznaczenia jest mało, zresztą tak samo jak żywotności. Kreatywność w walce będzie nagradzana celnymi trafieniami i być może szybszym pozbyciem się przeciwnika. Co mam na myśli jeżeli mówię o kreatywności? Wykorzystywanie terenu i rzeczy wokół, różne fortele.
W kampanii I będziecie na pewno w imperium, gdzie podążycie dalej zależy od was. Punkty doświadczenia zdobywać będziecie zarówno za wykonane misje, ale co sobie bardzo cenię za dobre odgrywanie postaci. Więc jeżeli w karci postaci napiszecie, że jesteście porywczy to mają tak się zachowywać wasi bohaterowie.
Jak sobie coś jeszcze wymyśle to dopisze :P

xireus - 2008-11-16 16:42:49

wiec taaaaaak.... gdzie robimy swoje tematy? w rekrutacji czy w kampanii?? :D

Rehi - 2008-11-16 18:42:18

Dżiza nie załamuj mnie :P Masz dział "karty postaci" :P

xireus - 2008-11-16 19:43:50

:D

Rehi - 2008-11-17 18:26:52

oPIS CECH (BO PEWNIE KTOŚ ZAPYTA :p):
WW - walka wręcz gdy walczysz mieczem, albo nogą od stołu :P
US - umiejętności strzeleckie jak łukiem albo pistoletem :P
K - krzepa jak coś podnosisz
Odp - odporność - jak ktoś cie chce czyms zarazić
Zr - zręczność ciezkie ewolucje
int - inteligencja  - no comment :P
SW - sila woli jak ktos chce zawladnąć twoim umyslem, albo przy rzucaniu czarów
Ogd - ogłada - i tu nie chodzi o wygląd tylko o przekonywanie albo w czasie rozmowy
A - ataki każdy atak to 2 akcje podczas rundy
Żyw - żywotność jak sie skonczy bedzie źle
S - siła z jaką komuś je.. kogoś uderzysz
Wt - wytrzymałość jak ktoś cie uderzy to zależy ile stracisz Żyw
Sz.- szybkość
Mag punkty magii - nc
PO - punkty obłędu tego nie zbieramy im więcej tym gorzej :P za każde 7 choroba psychiczna !!!
PP - punkty przeznaczenia - bardzo cenna rzecz zdobyć można tylko za najbardziej heroiczne czyny, a stracić dużo prościej wystarczy umrzeć :P

Rehi - 2008-11-17 19:33:16

Jeszcze informacje dotyczące waluty są
złota korona - jednostka płatnicza w imperium, a także na całym świecie każda złota moneta warta jest tyle samo i można nią płacić wszędzie tylko kto inny na niej jest i inaczej się nazywa (w bretonii jest to ecu)
Przejdźmy do rzeczy ważnych czyli kurs wymiany, gramy w imperium więc inne pieniądze nas nie interesują
Kurs wymiany:
1 złota korona (zk) = 20 srebrnych szylingów (s) = 240 miedzianych pensów (p)
1 s = 12 p

Jeszcze jeżeli chodzi o chaos, bo to dość ważna kwestia daję dużą potęgę, ale jest to najprostsza droga na stos, jeżeli zostanie wykryty. Bogowie chaosu nagradzają swoich "wiernych" mutacjami albo piętnami. Bogowie chaosu dzielą się na 4: Khorne(daje największy "pałer"do siły nie lubi slaneesha) Bóg krwi, Nurgle siewca zarazy(najwięcej do odp. i świetne rytuały), Slaanesh pan przyjemności (plusy do ogd. daje największy prestiż i znajomości), Tzeentech pan przemian, ten który zmienia drogi(daję największą potęgę magiczną ten nie lubi nurgla). Chaos różnie się rozprzestrzenia najczęściej jednak za pomocą ekwipunku ludzi związanych z chaosem, więc nie radze brać rzeczy z zabitego "chaośnika", albo zwierzoluda. Także przez spaczeń jest to zielony cholernie mutogenny pyłek, raczej rzadko spotykany. Możliwe jest także zarażenie się przez krew zwierzoczłeka.

www.truckonline.pun.pl www.umarlipoeci.pun.pl www.falenearth.pun.pl www.everastots.pun.pl www.pomoc-psychologiczna.pun.pl