mapka: http://img248.imageshack.us/my.php?imag … pievo6.png Legenda: czerwona kropka - miejsce w którym zaczynacie to takie brązowe co ciągnie się z góry do dołu i na boki - droga numerowane domki - domki mieszkalne ciemno zielone - las do którego nie można wejść a reszta jest podpisana
WŻT - (Wojny Żywych Trupów, albo Władcy żywych trupów) nie jest to typowy rpg, a raczej napierdalanka w której chodzi o to żeby pozbyć się przeciwnika, miłej gry.
O co chodzi w tej grze? O rzeźnie! Krew! Zniszczenie! Wojnę! Głód! Zarazę! I przede wszystkim o.... ŚMIERĆ!!
Gracze kierują pojedynczymi Władcami Zombie - a co to za jedni pewnie się wielu spyta? To odpowiem: to takie Zombie, które zarażając ludzi mają pod swoją kontrolą coraz więcej Zombich. Jednak, gdy wasz główny Zombie umrze to wy odpadacie z gry.
Za każde 10 zombie, które przejmiecie (nawet jeśli wyrżną waszych poddanych to i tak liczy się ilość przejętych - a nie posiadanych) dostajecie "level up".
Każdy "level up" daje wam dodatkowe życia (punkty przeznaczenia czy jak je tam chcecie nazwać) i umiejętność spośród wybranych.
KARTA REKRUTACYJNA: Wygląd: Kolor: [Czerwony, Niebieski, Zielony, Żółty, Czarny itp.] Opcja Berserker (Berserkerzy mają na starcie 2 moce więcej, o 2 więcej żywotności oraz + 1 do siły i szybkości, ale nie mogą zawierać prawie żadnych związków dyplomatycznych): tak/nie Umiejętności wybierzcie 2
DYPLOMACJA: (Jeżeli zgłosi się zbyt mało osób wyłącze tą opcje ) Sojusz - może być związkiem wielu Władców Zombie (to wy); sojusznicy nie mogą sobie wypowiadać wojny, ale mogą wyjść z sojuszu (i w następnej turze zaatakować); sojusznicy mają wspólnych wrogów; w czasie wojny przywódcą sojuszu jest ten który najbardziej uczestniczy w walkach i tylko z nim można zrobić pokój całkowity; istnieją pokoje separatystyczne, ale one nie kończą wojny Sojusz Wspólnego Interesu - jest to sojusz, który ma na celu jedynie wykonanie jakiegoś zadania, a potem samoistnie się rozwiązuje Pakt o Nieagresji - wasi podwładni nie będą się atakować, jakto może się czasem zdarzyć Uznanie Wyższości - jeżeli komuś naprawdę źle idzie może poprosić o pomoc kogoś potężniejszego, ale wtedy zostanie z nim związany wieczystym sojuszem Wysłanie Listu Gończego - do wszystkich Władców Zombie można wysłać List Gończy za kimś (dosłownie kimkolwiek) i obiecać nagrodę, może ktoś odpowie.
MOCE: MAGIA Infernalista level 1 - możesz tworzyć ze zwłok Golemy z Mięsa (jednego na turę) Infernalista level 2 - 5 twoich sług również może tworzyć ze zwłok Golema z Mięsa (istnieją jednak tylko do obrony) Infernalista level 3 - rzucając ten czar na dowolny kij możesz stworzyć Laskę Nienawiści (możesz mieć taką jedną) Infernalista level 4 - możesz otworzyć "Infernalne Wrota do Avernus" Infernalista level 5 - wym.Demonologia5; możesz wybrać jakiego demona chcesz przyciągnąć
Infernalpomoc level 1 - widzisz w Ciemnościach i we Mgle Infernalpomoc level 2 - możesz prosić o pomoc Infernalnych Lordów, którzy może pomogą (raz na turę, przy otwartych "Infernalnych Wrotach do Avernus") Infernalpomoc level 3 - przez "Infernalne Wrota do Avernus" możesz dostać 10 Zbroi Piekieł (raz na 4 tury) Infernalpomoc level 4 - jeśli demony mogą mieć inne cele oprócz ciebie to nie zaatakują cię Infernalpomoc level 5 - znasz imię Infernalnego Lorda Kuorlathetha, który z pewnością ci pomoże gdy wywołany
Pyrosum level 1 - możesz przywołać Ognika - latającego zwiadowcę (tylko jednego w danym czasie) Pyrosum level 2 - możesz rzucać 1 na turę małą kulę ognia (obr5) z dłoni (obie muszą być wolne) Pyrosum level 3 - możesz przywołać Słabszego Żywiołaka Ognia (tylko jednego w danym czasie) Pyrosum level 4 - możesz rzucać 1 na turę kulą ognia (obr10) z dłoni (obie muszą być wolne) Pyrosum level 5 - możesz przywołać Żywiołaka Ognia (tylko jednego w danym czasie)
Pyrochron level 1 - twoje ciało może powlec się ogień o grubości 3mm, ciebie on nie parzy; max na 10 sekund na turę Pyrochron level 2 - twoje ciało może powlec ogień o grubości 1cm, ciebie on nie parzy; max 20s na turę Pyrochron level 3 - możesz stworzyć dużą ognistą tarczę, która zatrzyma bezpośrednie ataki Powietrzem lub Lodem Pyrochron level 4 - Ogień zadaje ci tylko 50% obrażeń Pyrochron level 5 - całkowita odporność na Ogień
Pyromanta level 1 - wym.Pyrosum5&Pyrochron5; twoja ognista powłoka może być na tobie ciągle Pyromanta level 2 - raz na turę możesz stworzyć Ognisty Krąg (8 kul ognia wystrzeliwujące we wszystkich kierunkach) Pyromanta level 3 - twój Ognik może strzelać jedna małą kulą ognia (obr5) na turę, dodatkowo możesz mieć ich dwóch Pyromanta level 4 - możesz przybrać raz na trzy tury formę Ognistej Kuli Pyromanta level 5 - masz pełną kontrolę nad Ogniem maksymalnie 10 metrów od ciebie
Demonologia level 1 - możesz przywołać do pomocy ducha, który będzie twoim niewidzialnym zwiadowcą (działa tylko jeśli nie ma gracz-upiora na planszy) Demonologia level 2 - to samo, ale 4 duchów (działa tylko jeśli nie ma gracz-upiora na planszy) Demonologia level 3 - możesz przywołać raz na cztery tury jednego Ogara Piekieł Demonologia level 4 - możesz przywołać Trującego Pomiota możesz mieć takiego jednego w danym czasie Demonologia level 5 - możesz z Avernus przyciągnąć jakiegoś demona
Woda (ciecz) level 1 - twoje ciało może powlec się wodą o grubości 3mm, max na 10 sekund na turę Woda (ciecz) level 2 - możesz przywołać Wodnego Karła (jednego na turę, max 5) Woda (ciecz) level 3 - twoje ciało może powlec się wodą o grubości 3mm, ciągle Woda (ciecz) level 4 - możesz dwa razy na turę strzelić silnym strumieniem wody (obr10) z dłoni (obie muszą być wolne) Woda (ciecz) level 5 - możesz przywołać Słabszego Żywiołaka Wody
Lód level 1 - wym.Woda(ciecz)5; możesz zamieniać wodę (ciecz) w lód tylko w zasięgu 5 metrów Lód level 2 - możesz dwa razy na turę strzelać lodową strzałą (obr8) z ręki Lód level 3 - poświęcając jedną turę bez ruchu możesz zamrozić wokół siebie podłoże w odległości 20m Lód level 4 - na turę możesz kogoś zamrozić (raz na 3 tury) Lód level 5 - możesz przybrać formę Lodową
Karavella level 1 - pojawia się dla ciebie jeden Karavella Karavella level 2 - twój Karavella może kontrolować o jedną istotę więcej Karavella level 3 - twój Karavella ma pole siłowe anulujące dwa/turę ataki odległościowe na niego Karavella level 4 - twój Karavella potrafi lewitować z szybkością równą 1 Karavella level 5 - twój Karavella może zlikwidować dowolną kość twojego wroga (raz na dwie tury, nie kręgosłup i czaszkę)
Szkieletornik level 1 - z kości poległych wrogów możesz tworzyć Pajęcze Szkielety Szkieletornik level 2 - twoje Pajęcze Szkielety są szybsze (+2 do sz) Szkieletornik level 3 - zjadając kości swoich obu dłoni odzyskujesz całą żw (działa tylko raz w czasie gry) Szkieletornik level 4 - możesz przyzwać jednego szkieleta (Miecznik lub Murraj) na turę (możesz mieć takiego jednego w danym czasie) Szkieletornik level 5 - możesz przemieniać dowolną ilość swoich żywych trupów w szkielety
Nekromancja level 1 - z serca zupełnie martwych możesz tworzyć Granaty Sercowe Nekromancja level 2 - z kości zupełnie martwych możesz robić Kościany Pancerz (2/tura; 1/1zwłoki) Nekromancja level 3 - z mózgów zupełnie martwych możesz robić Eliksiry Żywotności (2/turę) Nekromancja level 4 - z mięśni zupełnie martwych możesz tworzyć Eliksiry Siły (2/turę; 1/2zwłoki) Nekromancja level 5 - możesz ożywiać kompletne zwłoki zupełnie martwych do postaci żywych trupów (5/tura; nie dają poziomu)
Mgła level 1 - w promieniu 2m od ciebie jest nieprzenikniona mgła Mgła level 2 - możesz sprawić, że mgła otacza wszystkie twoje sługi Mgła level 3 - odporność na działanie mgły i widzenie przez nią Mgła level 4 - możesz utworzyć mgłę na całym obszarze (poza budynkami lub jedynie w tym w którym się przebywa) Mgła level 5 - raz na 3 tury możesz teleportować się w dowolne miejsce w którym jest mgła
Wytchnienie level 1 - możesz spowolnić ruchy jednego wroga na turę Wytchnienie level 2 - możesz zatrzymać ruch jednego wroga (jednak może on atakować i używać przedmioty) (zasięg: 5m) Wytchnienie level 3 - możesz strzelać raz na turę pociskiem, który automatycznie znajdzie żywego i go zabije (bez wskrzeszenia) Wytchnienie level 4 - wym. WŻT lvl15; jesteś odporny na moc Ponurego Żniwiarza Wytchnienie level 5 - jeżeli się nie poruszasz to jesteś całkowicie Niewidzialny
Niewidzialność level 1 - wym.Wytchnienie5; dodatkowo 10 twoich sług też jest Niewidzialnych jeśli się nie rusza Niewidzialność level 2 - dodatkowo 20 twoich sług może być Niewidzialnych jeśli się nie ruszają Niewidzialność level 3 - wym.WŻT lvl25; wszyscy twoi słudzy są Niewidzialni jeśli się nie ruszają Niewidzialność level 4 - możesz poruszać się z Niewidzialnością (niestety twoi słudzy nie mają tego luksusu) Niewidzialność level 5 - wym.WŻT lvl30; moce Objawienie i Wykrywanie nie działają przy twojej Niewidzialności
Wykrywanie level 1 - automatycznie wykrywasz obcych nieumarłych; zasięg: 5m Wykrywanie level 2 - automatycznie wykrywasz sługi WL i ich samych; zasięg wzrasta do 10m Wykrywanie level 3 - automatycznie wykrywasz wilkołaki i jaszczury; zasięg wzrasta do 15m Wykrywanie level 4 - automatycznie wykrywasz cyborgi; zasięg wzrasta do 20m Wykrywanie level 5 - automatycznie wykrywasz i widzisz upiory i innych Niewidzialnych; zasięg wzrasta do 25m
Przemiana level 1 - wym.WŻT lvl5; Możesz przybierać formę Szczura (1/2tury) Przemiana level 2 - Możesz przybierać formę Wilka (1/2tury) Przemiana level 3 - Możesz przybierać formę Niedźwiedzia (1/2tury) Przemiana level 4 - Możesz przybierać formę Kruka (1/2tury) Przemiana level 5 - Przemieniasz się na dowolny okres czasu
Piekielny Marsz level 1 - wym.WŻT lvl25; otwiera się portal, który zawsze jest 5m od ciebie i z którego co turę wychodzi 20 zombie (nie dostajesz za nich poziomu) Piekielny Marsz level 2 - dodatkowo wychodzi co turę 10 zombie z krótkimi mieczami i mocą Broń Biała 2 Piekielny Marsz level 3 - wym.WŻT lvl30; wszyscy wyłaniający się z tego portalu mają dodatkowo Pistolety Maszynowe i Strzelanie2 Piekielny Marsz level 4 - dodatkowo wyłania się co turę jeden zombie z karabinem maszynowym i mocami Strzelanie5 i Rambo3 Piekielny Marsz level 5 - wym.WŻT lvl40; dodatkowo z portalu co turę wyjeżdżają dwa czołgi z załogą zombie Kierowca5 i Strzelanie5
Lot level 1 - możesz ignorować gdy grunt osunie ci się pod nogami, zawsze jesteś na tym samym poziomie Lot level 2 - możesz powoli latać (sz: 0,5) Lot level 3 - możesz "chodzić" w powietrzu jakby istniały niewidzialne schody (szybkość normalna) Lot level 4 - latasz dość szybko (sz: 5) Lot level 5 - latasz prawie jak Upiór (sz:10)
Przenikalność level 1 - możesz przechodzić przez cienkie ściany Przenikalność level 2 - możesz przechodzić przez grubsze ściany Przenikalność level 3 - możesz przeniknąć broń białą niemagiczną i mieć szansę na uniknięcie pocisków z broni palnej (25%/pocisk) Przenikalność level 4 - przechodząc przez materię nieorganiczną możesz w niej "lewitować" Przenikalność level 5 - wym.Lot4; twoja przenikalność działa również gdy latasz TECHNIKA Strzelanie (broń palna) level 1 - możesz strzelać z broni palnej Strzelanie (broń palna) level 2 - możesz celować z broni palnej z dokładnością do dwóch metrów Strzelanie (broń palna) level 3 - twoja celność wzrasta do dokładności metra Strzelanie (broń palna) level 4 - z 25 metrów trafisz wszystko Strzelanie (broń palna) level 5 - ze 100 metrów trafisz wszystko o ile pozwoli na to celność broni
Strzelanie (broń rakietowa) level 1 - możesz strzelać z broni rakietowej Strzelanie (broń rakietowa) level 2 - możesz celować z broni rakietowej Strzelanie (broń rakietowa) level 3 - możesz namierzać systemem naprowadzającym broni rakietowej Strzelanie (broń rakietowa) level 4 - możesz pokazać swojemu zombiemu jak się strzela z rakietnicy, ale wycelować sam musisz Strzelanie (broń rakietowa) level 5 - możesz linką przywiązać się do rakiety i wystrzelić ją, nic ci nie będzie a to szybki transport
Strzelanie (broń high-tech) level 1 - możesz strzelać z broni high-tech Strzelanie (broń high-tech) level 2 - możesz celować z broni high-tech Strzelanie (broń high-tech) level 3 - możesz namierzać systemem naprowadzającym broni high-tech Strzelanie (broń high-tech) level 4 - z 25 metrów trafisz wszystko Strzelanie (broń high-tech) level 5 - ze 100 metrów trafisz wszystko o ile pozwoli na to celność broni
Strzelanie (specjale) level 1 - wym.Strzelanie (broń palna)3; możesz używać dwóch broni na raz, celność maleje Strzelanie (specjale) level 2 - dwie bronie nie zmniejszają ci celności Strzelanie (specjale) level 3 - wym.Strzelanie (broń high-tech)3; możesz używać równocześnie broń high-tech i palną Strzelanie (specjale) level 4 - z 1000 metrów trafisz wszystko o ile pozwoli na to celność broni Strzelanie (specjale) level 5 - wym.Rzucanie3; możesz rzucić jedną swoją broń i strzelając ją z drugiej trafić z tej pierwszej w coś na co normalnie nie masz zasięgu
Kierowca level 1 - umiesz uruchomić każdy pojazd i ruszyć go z miejsca, brak koordynacji Kierowca level 2 - możesz wolno jeździć Kierowca level 3 - rozwijasz zawrotne szybkości bez wypadkowo Kierowca level 4 - mistrz kierownicy Kierowca level 5 - możesz jeździć wszystkim co jeździ - od deski po samobieżną wyrzutnie rakiet i czołgi
Pilot level 1 - wym.Kierowcalevel3; umiesz wystartować i latać samolotami i śmigłowcami Pilot level 2 - teraz lądowanie ci też trochę wychodzi Pilot level 3 - latasz dość dobrze i umiesz kilka sztuczek Pilot level 4 - w powietrzu możesz robić wszystko co możliwe Pilot level 5 - szczęście ci dopisuje w powietrzu
Saper level 1 - jak ci coś wybuchnie w dłoniach to będziesz wiedział czemu Saper level 2 - teraz raczej nic przypadkowo w twoich rękach nie wybuchnie Saper level 3 - umiesz nastawiać zapalnik czasowy Saper level 4 - umiesz konstruować proste bomby Saper level 5 - umiesz konstruować finezyjne bomby z zapalnikami czasowymi
Cyberochrona level 1 - wym.5punktów w Mocach Przywódcy; koszt tej mocy wynosi 5 punktów poziomu; daje możliwość wybrania jednej z warstw ochronnych (bez wydawania dodatkowe punktu poziomu) Cyberochrona level 2 - koszt tej mocy wynosi 5 punktów poziomu; daje możliwość wybrania drugiej z warstwy ochronnej (bez wydawania dodatkowe punktu poziomu)
Warstwa ochronna (ogień) - wym.Cyberochrona1; daje 80% odporności na ogień Warstwa ochronna (trucizna) - wym.Cyberochrona1; daje 80% odporności na trucizny Warstwa ochronna (lód) - wym.Cyberochrona1; daje 80% odporności na lód Warstwa ochronna (woda) - wym.Cyberochrona1; daje 80% odporności na wodę Warstwa ochronna (elektryczność) wym.Cyberochrona1; daje 80% odporności na elektryczność Warstwa ochronna (magia) - wym.Cyberochrona2; daje 80% odporności na wszelką magię
Teleportacyjność level 1 - wym.5punktów w Mocach Przywódcy; koszt tej mocy wynosi 5 punktów poziomu; pozwala teleportować się w dowolne miejsce (1/turę) Teleportacyjność level 2 - raz na dwie tury możesz również kogoś w odległości 5m od ciebie teleportować w dowolne miejsce Teleportacyjność level 3 - możesz siebie teleportować dwa razy na turę Teleportacyjność level 4 - możesz kogoś teleportować raz na turę Teleportacyjność level 5 - odległość zwiększa się do 20m od ciebie
Grawitacja level 1 - gdy grunt osunie ci się spod nóg lewitujesz Grawitacja level 2 - możesz powoli latać (sz: 0,5) Grawitacja level 3 - możesz "chodzić" w powietrzu jakby istniały niewidzialne schody (szybkość normalna) Grawitacja level 4 - możesz zwiększyć siłę grawitacji w promieniu 5m od ciebie sprawiając że większość tego co leci spadnie Grawitacja level 5 - możesz zwiększyć siłę grawitacji w promieniu 20m od ciebie sprawiając że większość tego co leci spadnie
Rad level 1 - świecisz i emanujesz radem (jeśli masz również Radioaktywność efekt działa jak Powłoka Ognia) Rad level 2 - niemagiczna woda-ciecz szybko paruje gdy ją dotkniesz Rad level 3 - masz 40% odporności na ogień (nie sumuje się z innymi mocami odporności na ogień) Rad level 4 - możesz przemienić 10 swoich żywych trupów na stałe w Gorejące Zwłoki Rad level 5 - twoi żywi trupi mogą stworzyć swoje Powłoki Ognia, niestety po turze samospalają się
Rakietowość level 1 - twoje zmysły przystosowane są do dużych prędkości Rakietowość level 2 - możesz sikać paliwem rakietowym Rakietowość level 3 - twoja techniczna natura sprawia że z pleców wysuwają ci się skrzydła z dyszlami rakietowymi, jeśli ktoś jest pod tobą możesz go zaatakować ogniem (obr10) Rakietowość level 4 - możesz wystrzelić pociskiem rakietowym z dłoni (obie muszą być wolne) Rakietowość level 5 - możesz latać z szybkością 10; nie wolniej i nie szybciej
Technika Przenikania level 1 - możesz przechodzić przez cienkie ściany Technika Przenikania level 2 - możesz przechodzić przez grubsze ściany Technika Przenikania level 3 - możesz przeniknąć broń białą niemagiczną i mieć szansę na uniknięcie pocisków z broni palnej (25%/pocisk)
Nekrotechnika level 1 - z serca zupełnie martwych możesz tworzyć Granaty Sercowe Nekrotechnika level 2 - z kości zupełnie martwych możesz robić Kościany Pancerz (2/tura; 1/1zwłoki) Nekrotechnika level 3 - z mózgów zupełnie martwych możesz robić Eliksiry Żywotności (2/turę)
Sonika level 1 - możesz sprawić że ty i twoi słudzy jesteście całkowicie cisi Sonika level 2 - możesz odbić dźwiękiem pocisk lecący w twoją stronę (4/1turę) Sonika level 3 - możesz sprawić że w danej turze nie będzie wogóle dźwięków (1/4tury) Sonika level 4 - twoje wibracje mogą niszczyć mózgi 20 istotom (lub niszczyć 2 obwody lub 5żw WŻT) Sonika level 5 - możesz zburzyć budynek wibracjami sonicznymi (1/4tury)
Egzotechnika level 1 - istnieje 25% szansy, że duchy-zwiadowcy dostarczą WŻT błędnych informacji Egzotechnika level 2 - możesz odesłać 2 mniejsze demony na turę Egzotechnika level 3 - wym.Woda(ciecz)4; wystrzeliwana przez ciebie woda to woda święcona Egzotechnika level 4 - wym.WŻT lvl15; możesz odsyłać większe demony (2 na turę) Egzotechnika level 5 - możesz zamykać infernalne wrota
Alkoholizacja level 1 - wypity alkohol zwiększa ci na jedną turę żywotność o 5 punktów Alkoholizacja level 2 - alkohol sprawia, że na moment możesz zobaczyć Niewidzialnych Alkoholizacja level 3 - umiesz robić koktajl mołotowa (2 na turę) Alkoholizacja level 4 - wym.BrońBiała(Specjale)2; jesteś mistrzem nawet pod wpływem alkoholu Alkoholizacja level 5 - alkohol sprawia że stajesz się Niewidzialny dopóki się nie poruszysz WALKA Siła level 1 - dodatkowy punkt do twojej siły (s3) Siła level 2 - dodatkowy punkt do twojej siły (s4) Siła level 3 - dodatkowy punkt do twojej siły (s5), maksimum zwykłego człowieka Siła level 4 - dodatkowy punkt do twojej siły (s6) Siła level 5 - dodatkowy punkt do twojej siły (s7) Siła level 6 - dodatkowy punkt do twojej siły (s10)
Szybkość level 1 - dodatkowy punkt do twojej szybkości (sz3) Szybkość level 2 - dodatkowy punkt do twojej szybkości (sz4) Szybkość level 3 - dodatkowy punkt do twojej szybkości (sz5), maksimum zwykłego człowieka Szybkość level 4 - dodatkowy punkt do twojej szybkości (sz6) Szybkość level 5 - dodatkowy punkt do twojej szybkości (sz7) Szybkość level 6 - dodatkowy punkt do twojej szybkości (sz8)
Piącha level 1 - możesz uderzyć kogoś pięścią Piącha level 2 - możesz celować gdzie chcesz uderzyć piąchą Piącha level 3 - istnieje szansa że wydłubiesz komuś oczy (20%, max 2 razy na turę) Piącha level 4 - możesz komuś zniszczyć szczękę jednym uderzeniem (33%, max 1 na turę) Piącha level 5 - jedno sprawne uderzenie w szyję sprawi że wróg na turę straci przytomność
Kopniak level 1 - możesz kogoś kopnąć Kopniak level 2 - możesz celować gdzie chcesz kopnąć Kopniak level 3 - możesz kogoś podciąć Kopniak level 4 - możesz komuś zniszczyć szczękę jednym uderzeniem (66%, max 1 na turę) Kopniak level 5 - jedno sprawne uderzenie wyrzuci wroga na 10m w górę
Unik level 1 - możesz unikać Piąchy&Kopniaka level 1 (75%, 5 razy na turę) Unik level 2 - możesz unikać Piąchy&Kopniaka level 2 (50%, 5 razy na turę) Unik level 3 - możesz unikać Piąchy&Kopniaka level 3 (50%, 3 razy na turę) Unik level 4 - możesz unikać Piąchy&Kopniaka level 4 (75%, 3 razy na turę) Unik level 5 - możesz unikać BroniBiałej lvl1-6 (50%, 3 razy na turę)
Sztuki walki level 1 - wym.Piącha5&Kopniak5; w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach) Sztuki walki level 2 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach) Sztuki walki level 3 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach), dodatkowy unik do broni białych Sztuki walki level 4 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach), dodatkowy unik do broni palnej Sztuki walki level 5 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach), możesz odbijać się od ścian i nie dotykać podłoża (w korytarzach)
Uliczne walki level 1 - wym.SztukiWalki3, bez ŚmiertelneWalki; masz 50% szansy że sparujesz cios (Piącha&Kopniak) użyty przeciwko tobie Uliczne walki level 2 - raz na turę możesz wystrzelić z rąk strumień energii (obr5) (obie muszą być wolne) Uliczne walki level 3 - wym.Uniki5; twoje uniki są o 10% skuteczniejsze Uliczne walki level 4 - wym.Mutagen1; twoja skóra staje się zielona, ale 2 razy na turę twoje ciało może powlec się wyładowaniami elektrycznymi (obr5) Uliczne walki level 5 - twoje Piącha i Kopniak działają dalej (max. 3m od ciebie)
Śmiertelne walki level 1 - wym.SztukiWalki3, bez UliczneWalki; umiesz zrobić szpagat i szybko uderzyć kogoś między nogi Śmiertelne walki level 2 - masz 80% szansy że wejdzie 5 Kopniaków5 jeden po drugim nie dając wrogowi szans do riposty Śmiertelne walki level 3a - wym.posiadanie włosów na głowie; raz na turę twoje włosy mogą zamienić się w mackę i przytrzymać ofiarę Śmiertelne walki level 3b - wym.bycie łysym; raz na turę możesz wystrzelić z jednego oka laserem (obr4) Śmiertelne walki level 4 - raz na turę z twoich nadgarstków na moment mogą wysunąć się stalowe ostrza (0,5m;obr3) Śmiertelne walki level 5 - możesz rzucać 1 na turę małą kulę ognia (obr:3) z dłoni (obie muszą być wolne)
Styl Kobry level 1 - wym.SztukiWalki5; 5 razy na turę możesz wykonywać superszybkie ciosy dłonią (obr+2) Styl Kobry level 2 - wszystkie ciosy bronią ostrą dostają bonus +1 do obrażeń Styl Kobry level 3 - twój Kopniak jest nieblokowalny Styl Kobry level 4 - twoje bloki są o 10% skuteczne Styl Kobry level 5 - możesz biegać po ścianach i sufitach (ale tylko w walce wręcz lub bronią białą)
Styl Hieny level 1 - wym.SztukiWalki5; masz 50% szansy że jeżeli ktoś cię bezpośrednio zaatakuje walką wręcz będziesz mógł uciec Styl Hieny level 2 - twój atak zębami jest mocniejszy (obr+1) Styl Hieny level 3 - jeśli masz w zasięgu wzroku jakiegoś prawdziwego trupa możesz się śmiać Styl Hieny level 4 - twój śmiech jest tak głupi że możesz sparaliżować śmiechem wszystkich w zasięgu 5 metrów, sam możesz używać tylko Kopniaków i Pięści Styl Hieny level 5 - jedna z twoich dłoni urwana może działać samodzielnie, jednak gdy ty giniesz i ona ginie
Broń biała level 1 - umiesz posługiwać się bronią białą Broń biała level 2 - możesz celować gdzie chcesz uderzyć bronią białą Broń biała level 3 - umiesz dodawać truciznę do broni białych (ale najpierw musisz ją posiadać) Broń biała level 4 - możesz komuś wytrącić broń z jego dłoni (1/1turę) Broń biała level 5 - jedno celne uderzenie może odciąć komuś czubek czaszki (25%) (1/4tury)
Broń biała (defensywna) level 1 - wym.BrońBiała2; rezygnując z ofensywy możesz blokować każdy atak bronią białą wroga (75%/1atak) Broń biała (defensywna) level 2 - możesz uniknąć broni białej level 4 (50%) Broń biała (defensywna) level 3 - możesz uniknąć broni białej level 5 (50%) Broń biała (defensywna) level 4 - masz szansę odbić pociski lecących wprost na ciebie (50%) ((Sz+3)pocisków/1turę) Broń biała (defensywna) level 5 - odbijasz pociski celnie, lecą tam gdzie chcesz
Broń biała (specjale) level 1 - wym.BrońBiała5 i B.B.(def.)5; szansa uników i odbić wzrasta o 25% Broń biała (specjale) level 2 - możesz używać dwóch broni białych na raz Broń biała (specjale) level 3 - bronią białą możesz blokować (25%) specjalne ciosy sztuk walk Broń biała (specjale) level 4 - tylko mając dwie bronie cięte: kręcąc się wokół siebie możesz zadawać nieblokowalne obrażenia (6uderzeń/1tura) Broń biała (specjale) level 5 - wym.Rzucanie5; jeśli chcesz to co rzucasz może do ciebie wrócić po trafieniu celu
Rzucanie level 1 - umiesz rzucać Rzucanie level 2 - to co rzucasz trafia w obrębie 5m od celu Rzucanie level 3 - dokładnie umiesz rzucić w jakieś duże miejsce Rzucanie level 4 - twoje rzuty są tak celne że trafisz kamieniem lecącego gołębia Rzucanie level 5 - jeśli masz granat z opóźnieniem czasowym to umiesz nastawiać go tak że w momencie dotknięcia celu granat wybuchnie PRZYWÓDCA Pedagogika level 1 - wym.WŻT lvl15; wszyscy twoi słudzy w następnej turze posiadają jedną wybraną przez ciebie moc 1 poziomu Pedagogika level 2 - wszyscy twoi słudzy w następnej turze posiadają jedną wybraną przez ciebie moc 2 poziomu (tą samą co poprzedniego poziomu) Pedagogika level 3 - wym.WŻT lvl25; wszyscy twoi słudzy w następnej turze posiadają jedną wybraną przez ciebie moc 3 poziomu (tą samą co poprzedniego poziomu) Pedagogika level 4 - wszyscy twoi słudzy w następnej turze posiadają jedną wybraną przez ciebie moc 4 poziomu (tą samą co poprzedniego poziomu) Pedagogika level 5 - wym.WŻT lvl35; wszyscy twoi słudzy w następnej turze posiadają jedną wybraną przez ciebie moc 5 poziomu (tą samą co poprzedniego poziomu)
Handel level 1 - możesz handlować na Bazarze [ten poziom tej mocy posiada się automatycznie jeśli ma się dostęp do Mocy Przywódcy] Handel level 2 - możesz się targować Handel level 3 - masz niższe ceny na Bazarze Handel level 4 - możesz wysyłać swoje sługi na Bazar Handel level 5 - możesz założyć Bazar (w danym czasie mogą istnieć 2 na planszy)
Zbieractwo level 1 - wym.5punktów w Mocach Przywódcy; umiesz zbierać palce [automatycznie jeśli są spełnione wymagania] Zbieractwo level 2 - możesz obdarzyć 5 zombie na turę mocą Zbieractwo1 Zbieractwo level 3 - wym.WŻT lvl10; umiesz zbierać serca Zbieractwo level 4 - możesz obdarzyć 5 zombie na turę mocną Zbieractwo3 Zbieractwo level 5 - wym.WŻT lvl20; umiesz zbierać żuchwy
Uczenie się level 1 - wym.WŻT lvl10; -1 zombie potrzeba żeby dostać level Uczenie się level 2 - wym.WŻT lvl15; -2 zombie potrzeba żeby dostać level Uczenie się level 3 - wym.WŻT lvl20; -3 zombie potrzeba żeby dostać level Uczenie się level 4 - wym.WŻT lvl25; -4 zombie potrzeba żeby dostać level Uczenie się level 5 - wym.WŻT lvl30; -5 zombie potrzeba żeby dostać level
Sługonatchniony level 1 - wym.WŻT lvl10; tam gdzie idziesz jest o 10% więcej ludzi niż w założeniu Sługonatchniony level 2 - tam gdzie idziesz jest o 20% więcej ludzi niż w założeniu Sługonatchniony level 3 - tam gdzie idziesz jest o 30% więcej ludzi niż w założeniu Sługonatchniony level 4 - tam gdzie idziesz jest o 40% więcej ludzi niż w założeniu Sługonatchniony level 5 - tam gdzie idziesz jest o 50% więcej ludzi niż w założeniu
Wampiryzacja level 1 - wym.bez Wilkewilizacji; koszt tej mocy wynosi 4 punkty poziomu sama w sobie nic nie daje Wampiryzacja level 2 - przemieniasz się w Wampira, możesz zabrać dowolną ilość punktów (max5) ze statystyk i dodać do nowej statystyki: Moce Wampiryczne
Wilkewilizacja level 1 - wym.bez Wampiryzacji; koszt tej mocy wynosi 4 punkty poziomu sama w sobie nic nie daje Wilkewilizacja level 2 - przemieniasz się w Wilkewila, możesz zabrać dowolną ilość punktów (max5) ze statystyk i dodać do nowej statystyki: Moce Wilkewilskie
Sierżant Żywych Trupów level 1 - możesz jednego ze swoich zombie mianować na Sierżanta Ż.W. Sierżant Żywych Trupów level 2 - dodaje jeden punkt statystyk dla Sierżanta Ż.W. Sierżant Żywych Trupów level 3 - dodaje jeden punkt statystyk dla Sierżanta Ż.W. Sierżant Żywych Trupów level 4 - dodaje jeden punkt statystyk dla Sierżanta Ż.W. Sierżant Żywych Trupów level 5 - dodaje jeden punkt statystyk dla Sierżanta Ż.W. i pozwala go wskrzesić jeśli są kompletne zwłoki MUTACJE Trucizna level 1 - twoje mięso staje się trujące, każdy kto cię ugryzie będzie tracił 5żw co turę Trucizna level 2 - raz na turę możesz sparaliżować dowolnego dotkniętego zombie/człowieka Trucizna level 3 - twój smród zabija 10% żywych istot które spotykasz w danej turze bez możliwości wskrzeszenia Trucizna level 4 - raz na 2 tury możesz zrobić wokół siebie chmurę Trucizny; paraliżuje ona każdego kto się zbliży na 2m Trucizna level 5 - możesz tworzyć na swoim ciele trujący śluz, który zachowa swoje właściwości poza twoim ciałem (zombie z truciznalevel1 są odporne; innych sparaliżuje) Trucizna level 6 - raz na turę możesz strzelać Trucizną z ramion na odległość max 5m Trucizna level 7 - odporność na Truciznę
Skrzydła level 1 - wyrosły ci skrzydła na plecach, możesz ich używać jak spadochronu Skrzydła level 2 - możesz przelecieć niezgrabnie 10m Skrzydła level 3 - całkiem nieźle latasz, ale nie wyżej niż 10m Skrzydła level 4 - latasz jak sęp Skrzydła level 5 - możesz przybrać formę Skrzydlatego Mściciela
Ogon level 1 - posiadasz chwytny ogon Ogon level 2 - na końcu chwytnego ogona może wysuwać się pazur Ogon level 3 - tracisz chwytność ogona na rzecz wykształcenia niezniszczalnych kolców Ogon level 4 - wym.Truciznalvl2; kolce na ogonie mają jad, każdy trafiony nim zombi ginie, a władca otrzymuje dodatkowe obrażenia Ogon level 5 - wym.Truciznalvl6; dodatkowo możesz strzelać Trucizną z ogona
Radioaktywność level 1 - wym.Truciznalvl2, świecisz i emanujesz radem (jeśli masz również Rad efekt działa jak Powłoka Ognia) Radioaktywność level 2 - twoje świecenie może oślepiać wrogów Radioaktywność level 3 - masz dwie pary rąk Radioaktywność level 4 - nie wiadomo jak, ale twój mózg jest teraz obok serca w klatce piersiowej Radioaktywność level 5 - masz Kościany Pancerz, twoja skóra ulega destrukcji
Paszcza: Ogień - wym.Trucizna7,Pyromanta5,bez Paszczy innej; możesz zionąć ogniem (obr5) stożkiem 10m w dal, na końcu 5m szerokości Paszcza: Trucizna - wym.Trucizna7,bez Paszczy innej; możesz zionąć trucizną (obr5) stożkiem 10m w dal, na końcu 5m szerokości Paszcza: Lód - wym.Trucizna7,Lód5,bez Paszczy innej; możesz oddechem zamrozić coś lub kogoś w odległości 5m od ciebie na turę Paszcza: Woda - wym.Trucizna7,Woda4,bez Paszczy innej; możesz pluć silnym strumieniem wody (obr5) tylko raz na turę Paszcza: Kwas - wym.Trucizna7.Pająk5,bez Paszczy innej; możesz pluć kwasem (obr10) tylko raz na turę
Kret level 1 - wykształcają ci się potężne szpony wzmacniające twoje ciosy (obr+2) Kret level 2 - możesz kopać przez ziemię i kamień (max 5m korytarze 1,5m-1,5m) Kret level 3 - możesz przechodzić ściany i ziemię jak kret - korytarze o długości 20m Kret level 4 - możesz dodawać 5 zombiem na turę umiejętności Kretlevel1,2,3 Kret level 5 - szponami możesz blokować pojedyńcze pociski
Pająk level 1 - wym.Radioaktywność3; możesz chodzić po ścianach i suficie Pająk level 2 - możesz skakać na 5 metrów wzwyż Pająk level 3 - wym.Szybkość lvl4; zwiększona zwinność (sz+1, nie liczy się do obliczania maksimum) Pająk level 4 - wykształcasz Pajęcze Zmysły ostrzegające przed niebezpieczeństwem Pająk level 5 - mutujesz w postać Pająka - o 5 zwiększona siła, 3 pary ramion, ze wszystkich dłoni możesz strzelać pajęczyną
Podnóża level 1 - wym.Szybkość lvl3; twoje nogi stają się silne i jesteś w stanie przeskakiwać wrogów Podnóża level 2 - wym.Szybkość lvl5; możesz skakać na 5m wzwyż jednocześnie rzucając jakiś czar lub odprowadzając jakiś cios Podnóża level 3 - twój Kopniak w czasie skoku działa podwójnie na Wilkołaki Podnóża level 4 - na twoich stopach wyrastają po dwa stalowe ostrza (obr+2) Podnóża level 5 - twoje stalowe ostrza w stopach przemieniają się w srebrne
Ramiona level 1 - (każda moc Ramiona działa tylko na najniższą parę ramion) twoje ciosy są mocniejsze (obr+1) Ramiona level 2 - wym.Kret1; twoje szpony stają się wzmocnione (obr+1) i niezniszczalne Ramiona level 3 - twoje ramiona po ucięciu tryskają w losowym kierunku fontanną kwasu Ramiona level 4 - twoje ramiona i dłonie są odporne na kwas Ramiona level 5 - twoje ramiona (od nadgarstków do łopatek) są całkowicie odporne na magię ofensywną
Zmysły level 1 - raz na turę palcem możesz przepalić coś za pomocą kwasu Zmysły level 2 - rosną ci uszy i pojawia się zmysł nietoperza, dzięki czemu "widzisz" na dalszą odległość Zmysły level 3 - czujesz zapach rzeczy schowanych które mogą ci się przydać Zmysły level 4 - przemieniając żywą osobę w zombie nadajesz mu przy okazji jedną (losową) z twoich mocy mutacyjnych poziomu 1 (dodatkową względem mocy Uzębienie4) Zmysły level 5 - wystrzelony laser lub plazma w ciebie może być odbity w tego kto strzela (2/turę)
Uzębienie level 1 - twój atak gryzący zadaje dodatkowe obrażenia (obr+1) Uzębienie level 2 - twoje zęby stają się niezniszczalne Uzębienie level 3 - wym.Trucizna1; gryząc zadajesz dodatkowe obrażenia od trucizny (obr5) Uzębienie level 4 - przemieniając żywą osobę w zombie nadajesz mu przy okazji jedną (losową) z twoich mocy mutacyjnych poziomu 1 (dodatkową względem mocy Zmysły4) Uzębienie level 5 - twoje kły stają się wyjątkowo ostre i potężne (zdolne blokowac broń białą (20% szansy raz na turę), zadają dodatkowe obrażenia (obr+2))
Skorupa level 1 - twoja skóra jest wyjątkowo twarda (wytrzymałość+1) Skorupa level 2 - na twojej głowie pojawia się skorupa podobna do skorupy żółwia, jest to naturalna ochrona mózgu Skorupa level 3 - na twoim korpusie z obu stron pojawia się kolejna skorupa żółwia (wyt+2, nie sumuje się z Skorupa1) Skorupa level 4 - na twojej skorupie rosną kolce (obr+1 przy kontakcie) Skorupa level 5 - wym.Trucizna4; kolce nasączone są trucizną (obr5)
Jęzor level 1 - jęzorem możesz schwytać muchę w powietrzu uzdrawiając sobie 1żw (1/turę) Jęzor level 2 - jęzorem możesz zablokować każdy cios wręcz na twoją twarz (2/turę) Jęzor level 3 - możesz używać swojego jęzora jak bicza (zasięg - metr, obr2) Jęzor level 4 - wym.Trucizna2; twój jęzor ma w sobie jad (obr+3 od trucizny) Jęzor level 5 - wym.BrońBiała3; twój jęzor jest chwytny i możesz używać go do walki dodatkową bronią
Rogi level 1 - wym.NapalonyŻniwiarz1; możesz używać swoich rogów ofensywnie (obr2) Rogi level 2 - wym.Pyrochron3; twoje rogi mogą blokować kule ognia rzucone na ciebie Rogi level 3 - twoje rogi płoną na stałe (obr7 przy uderzeniu w coś) Rogi level 4 - wym.Pyrosum3; dodatkowo możesz wystrzelić jedną małą kulą ognia (obr5) z rogów Rogi level 5 - możesz topić stal i inne zwykłe metale swoimi rogami
Dotyk level 1 - wym.tylko WŻT; widzisz to co widzą twoi słudzy Dotyk level 2 - wyczuwasz mechaniczne pułapki Dotyk level 3 - wyczuwasz magiczne pułapki Dotyk level 4 - każda posiada żuchwa WŻT, Gracza-Wampira i Gracza-Werewila dodaje jedno obrażenie do każdej mocy ofensywnej jaką posiadasz Dotyk level 5 - posiadając żuchwę zniszczonego WŻT, Gracza-Wampira bądź Gracza-Werewila możesz wyssać z niej połowę mocy jaką tamten posiadał (z wyjątkiem mocy wampirzych bądź werewilskich)
Mutagen level 1 - w starciu z innymi mutantami na tym samym poziomie mocy ty jesteś mocniejszy Mutagen level 2 - wym.WŻT lvl20; automatycznie wszyscy twoi słudzy mają twoje moce mutacyjne z levelu 1 (respektując wymagania) Mutagen level 3 - wym.WŻT lvl25; automatycznie wszyscy twoi słudzy mają twoje moce mutacyjne z levelu 2 (respektując wymagania) Mutagen level 4 - automatycznie wszyscy twoi słudzy mają twoje moce mutacyjne z levelu 3 (respektując wymagania) Mutagen level 5 - automatycznie wszyscy twoi słudzy mają twoje moce mutacyjne z levelu 4 (respektując wymagania) Mutagen level 6 - automatycznie wszyscy twoi słudzy mają twoje moce mutacyjne z levelu 5 (respektując wymagania)
Mutuj! level 1 - wym.5 różnych mocy mocy mutacyjnych; możesz sprawić że dowolnej jednostki oczy zamienią się w oczy ślimaka (dzięki czemu staną się łatwym celem) (1jednostka/1czas) Mutuj! level 2 - możesz zamienić nogi dowolnej jednostki w jedną śluzową nogę ślimaka (1jednostka/1czas) Mutuj! level 3 - możesz zamienić skrzydła dowolnej jednostki w szpony (bez latania, ale dodatkowy nimi atak ma) (1jednostka/1czas) Mutuj! level 4 - możesz sprawić że woda działa na dowolną jednostkę jak ogień (1jednostka/1czas) Mutuj! level 5 - dopóki masz w zasięgu wzroku daną jednostką nie może ona zmieniać form (1jednostka/1czas)
|